loading...
loading...

TANIMADIĞIMIZ KIZLARIN NUMARASINI İSTEDİK! Video - Mp3 indir

Arkadaşlarla paylaş
Eklemek
  • Published on Mar 13, 2019

  • Selaaamunaleyküm arkadaşlar, yeni videoma hoşgeldiniz. Yine özgüveni yüksek bir o kadar da çılgın videoyla karşısınızdayım. Isparta'da arkadaşım Sabri ile beraber yolda, cafe de tanımadığımız kısların telefon numaralarını istedik. Başarılı olabildik mi ? Olamadık mı? Biz bu videoyu çekerken çok eğlendik güldük umarım sizlerde izlerken çok eğlenir ve gülersiniz. Bir sonraki videoda görüşmek üzere. instagram ► https://www.instagram.com/marulkafa/ HALA İZLEMEDİYSENİZ ; ►ANNEM NEDEN TOKAT ATTI? (Cebimden ne çıktı?) https://youtu.be/zEfirO34Krg ►KENDİMİZİ SİLİKONLARSAK #NEOLUR https://youtu.be/mZF9_YSTHEc ►30.000TL EKİPMAN AÇILIMI! w/ CAN YÜCE https://youtu.be/JvyW0LQ8rEY ►MARULKAFA VS CAN YÜCE (BOKS MAÇI) https://youtu.be/7uuoDhApHF0 ►İNTİKAM ANNEMİN TEPKİSİ!! ; https://www.youtube.com/watch?v=Pp225... ►BABAMIN İNTİKAMI !! ; https://www.youtube.com/watch?v=aCuM-... ►BABAMLA AT YARIŞI YAPTIK! (500 TL) ; https://www.youtube.com/watch?v=GfPp5...
  • TANIMADIĞIMIZ KIZLARIN NUMARASINI İSTEDİK! tags

Yorumlar

  • MARULKAFA
    MARULKAFA 2 months ago

    Gerçekten çekerken utandığım nadir videolardan oldu , umarım izlerken eğlenirsiniz.

  • Mesut Tv
    Mesut Tv 1 month ago

    Sen böyle Cekme Bana birak Bu isleri 😂😂😂😂😂

  • Erkanbakkal
    Erkanbakkal 2 months ago

    Sana yakismaz bu tarz sapikliklar kanka yapma !

  • dil efruz
    dil efruz 2 months ago (edited)

    Marul uyma kimsenin aklına bu tarz videolar yakismiyor sana cizginden şaşma memettttttt.anneye selam cok seviyorum onu😍😍😍

  • yasin turfullu
    yasin turfullu 2 months ago

    Meemed oğlum elin gızından numara isteni mi seni biz kövden everem en eyisi🤣

  • Eren Aydemir
    Eren Aydemir 2 months ago

    6:50

  • Dilara Yerşen
    Dilara Yerşen 2 months ago

    Canlı yayından koştum da 2 kez geldim

  • Zafer Kömekci
    Zafer Kömekci 2 months ago

    Şöyle gevsek gevsek videolar çekmeyin lan aynısını sizin. Ailenizden birine yapsinlarda erkekliginizi göreyim aslanlar

  • black man
    black man 2 months ago

    Whyshy izle sarı montludan kız nasıl tavlanir izle😂

  • Tugce C.
    Tugce C. 2 months ago

    Bu tarz videolardan bıktığımız için senin neşeli aile ortamın ve samimiyetin için izliyoruz,yapma bence olmamış 😔😊

  • Necip akyildiz
    Necip akyildiz 2 months ago

    Kral o nasıl Bi ceket maşallah yolla da 2 gün takılalım

  • Hasan ÇAYAN
    Hasan ÇAYAN 2 months ago

    Çok utandıysan videoyu yayınlamasaydın

  • jas gven
    jas gven 2 months ago

    Ispartaya selâmlar aynısını karadeniz de de isteriz beyler yiyosa orda yapin özellikle rizede 😅

  • Mert Özköstekli
    Mert Özköstekli 2 months ago

    Yok usta bu sefer güzel video olmamış çok standart

  • Orhan CnkG
    Orhan CnkG 2 months ago

    #NEOLUR

  • bunyamin mutlu
    bunyamin mutlu 2 months ago

    Insanlara istemedigi birsey yapinca sorunca senin yaptigin ayip degil ama onlar yuz yapinca kufur ediyorsun hem yuzsuz hem arsiz

  • Özge Sezer
    Özge Sezer 2 months ago (edited)

    Yorum 😂😂 (canlıdan geldim)

  • deniz fırat özkan
    deniz fırat özkan 2 months ago (edited)

    Abi Isparta geliyorsun bı buluşma yapmıyorsun

  • Mukaddes Yılmaz
    Mukaddes Yılmaz 1 week ago

    Bence sana evde ailenle video yapmak daha çok yakışıyor marul kafacim

  • mükerrem yıldız
    mükerrem yıldız 2 months ago

    Marul kanka sen başka işler yap boşver...:D