loading...
loading...

Süper Lig 25.Hafta Sonuçları - Arif Sevimli Video - Mp3 indir

Arkadaşlarla paylaş
Eklemek
  • Published on Mar 12, 2019

  • Süper Lig 25.Hafta Sonuçları - Arif Sevimli Not: Videolarımız tamamen eğlence amaçlıdır... Sevgili kardeşlerim 25.Hafta sonuçları ile karşınızdayız. Başkan sinir küpü tahmin ettiğiniz üzere... ;) Fenerbahçe'nin Başakşehir'e kaybetmesi, Galatasaray ve Beşiktaş'ın kazanması, Erzurum'un kaybetmesi vs. Tek teselli Trabzonspor'un kazanması oldu! Başkan ve ekibi için sinir küpü sizler için çok eğlenceli bir toplantı oldu! İyi seyirler... ;) Yorumlarınız ve beğenileriniz benim için çok önemli... Yorumlarınızı okuyorum ve bazılarına cevap veriyorum... İnstagram ve Twitter'dan da beni takip edebilirsiniz... İNSTAGRAM https://www.instagram.com/arifsevimli/ TWİTTER https://twitter.com/arifsevimlii Kanalımıza abone olarak destek olabilirsiniz...
  • Süper Lig 25.Hafta Sonuçları - Arif Sevimli tags

Yorumlar

  • ARİF SEVİMLİ
    ARİF SEVİMLİ 2 months ago

    KARDEŞLERİM ÇOK RİCA EDİYORUM BOL BOL YORUM ATALIM! BU BİZİM İÇİN EN ÖNEMLİ ŞEY! AMACIMIZ TRENDLERDE SÜREKLİ OLUP SESİMİZİ DUYURMAK! VİDEOLARDA BEĞENİLER EN AZ 10-15 BİN! HER BEĞENEN YORUM ATSA TRENDLERDEN DÜŞMEYECEĞİZ! LÜTFEN! İYİ SEYİRLER... ;)

  • Özcan Avcı
    Özcan Avcı 2 months ago

    Küçük karius küçük karius

  • Seda KIVRAK
    Seda KIVRAK 2 months ago

    Uzun zamandır Galatasaray yorumuna bu kadar gülmemiştim😂😂👍🏻

  • Ferhat Su
    Ferhat Su 2 months ago

    Trendlerde 31 numara. Burada bile slimaninin cenabetligi var 😂😂😂

  • Fudayl Tekdal
    Fudayl Tekdal 2 months ago (edited)

    Biz niye Muslera ile oynamiyoruz 😂

  • Fettah Lüy
    Fettah Lüy 2 months ago

    Begen ve son rakamına bak

  • Cetoo başkan
    Cetoo başkan 2 months ago

    ÇAYKURFÜZE SPOR BAŞKANIM AHAHAHAHA

  • Sibel Kuştil
    Sibel Kuştil 2 months ago

    Eşim sayesinde bende izliyorum artk, güldürüyorsunuz valla.. ❤️💙 darbeli matkap spor ❤️💙

  • Cengizhan Yanar
    Cengizhan Yanar 2 months ago (edited)

    3.5 penaltı üstü nedir amk 😂😂😂

  • Emre Demir
    Emre Demir 2 months ago

    01:12

  • FİFA MOBİL JADON SANCHO
    FİFA MOBİL JADON SANCHO 2 months ago (edited)

    Hüso Efendi sana gelecek olursak YA*

  • Aslan Hüseynov
    Aslan Hüseynov 2 months ago

    2 taraftada yakamız elinde yok lan elimiz yakanda.çayımı yudumluyamadım mübarək

  • Gökhan Bulut
    Gökhan Bulut 2 months ago

    9×3=27 ekle bunu da oğlum ne yapar 😄😄😄😄😄 yar... yapar 😂😂😂😂 yarıldım ya😄

  • Oğuzhan Oskan
    Oğuzhan Oskan 2 months ago

    Adamsın arif reis Darbeli matkap a bol şans Bize her yer TRABZON ❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙

  • Berna Aydın
    Berna Aydın 2 months ago

    Ben kazanmalarını istedim, onlar istemedi 😁😁

  • Talha Acar
    Talha Acar 2 months ago

    BAŞIN SAĞOLSUN ANKARAGÜCÜ UNUTMAYACAĞIZ💛💙

  • Onur Kurrt
    Onur Kurrt 2 months ago

    -Yakamız elinde

  • Öznur Yıldırım
    Öznur Yıldırım 2 months ago

    Hiç sıkılmıyorum izlerken. Seni çok seviyorum💞

  • Kadir Diril
    Kadir Diril 2 months ago

    Beşiktaş hakkında tüm gerçekleri söyledin abi ağzına sağlık

  • Haxball - ManU
    Haxball - ManU 2 months ago

    Reis rize nin lakabı Saplama Çay Olsun WORPĞEORWEĞO (sallama çaydan)