loading...
loading...

Reynmen - Derdim Olsun (Kamera Arkası) Video - Mp3 indir

Arkadaşlarla paylaş
Eklemek
  • Published on Feb 8, 2019

  • Reynmen'in Türk müzik tarihinin dijital ortamlardaki en büyük çıkışını yakalayan "Derdim Olsun" isimli şarkısının kamera arkası görüntüleri. Fizy'de dinlemek için: https://fizy.in/SSePt Spotify: http://smarturl.it/derdimolsun/spotify Apple Music: http://smarturl.it/derdimolsun/applem... i-Tunes: http://smarturl.it/derdimolsun/itunes Muud: https://www.muud.com.tr/sa/669242 Söz&Müzik: Emre Şakar Düzenleme: Özkan Meydan, Alican Özbugutu Mix-Masterıng: Dijital Meydan Yaylılar: İstanbul Strings Klarnet: Ergün Şenlendirici Yönetmen: Atilla Öztürk Görüntü Yönetmeni: Ersin Gök Yardımcı Yönetmen: Osman Enes Os Kurgu-Montaj-Post Prodüksiyon: Osman Enes Os, Atilla Öztürk Işık Şefi: Erkol Cevahiroğlu Kamera Asistanı: Eray Arslantürk Senaryo: Reynmen Prodüksiyon Desteği: Stage Medya Yapım: ILS Vision Music
  • Reynmen - Derdim Olsun (Kamera Arkası) tags

Yorumlar

  • Kemal Official
    Kemal Official 2 months ago

    Adam bir şarkı yaptı, YouTube'a attı ve günlerce trendden inmedi. Şimdi kamera arkasıyla bile trende girdi gerisini siz düşünün. Başarılar Yusuf Abi. 👍👍👍

  • Berk Sülük TV
    Berk Sülük TV 1 month ago

    ŞARKIYI GERİ İSTİYORUZ REYNMEN REİS +1leyin DERDİMİZİ İSTİYORUZ

  • Ömer Gündoğan
    Ömer Gündoğan 1 month ago

    Şarkıyı geri istiyoruz +1 leyin gözüksün

  • KINGMARLEY37
    KINGMARLEY37 1 month ago (edited)

    Lan şarkıyı sildi

  • Irmak Gül
    Irmak Gül 1 month ago

    Kaldırdığı görüp yorumlara bakanlar

  • Enes Mirza
    Enes Mirza 2 months ago (edited)

    Cemaat olsun Camiler Dolsun Biz namaz kılarken Şeytan seyre dursun

  • Fatih Can Aytan
    Fatih Can Aytan 1 month ago

    Şarkı gg

  • Burak doğdu
    Burak doğdu 1 month ago

    Adam kaldırdı şarkıyı amk helal olsun lan ADAM

  • Ömer Demir
    Ömer Demir 1 month ago

    Koy lan şarkıyı kanala ben o şarkıya 10.000 izlenme verdim emeğimin karşılığını istiyorum koy amk

  • İKRA TUBE
    İKRA TUBE 1 month ago (edited)

    Derdim Olsun Şarkısını Kaldırmışsın Abi Üzüldüm Ama Derdin Bitti Heralde .d

  • Dizi Turka
    Dizi Turka 2 months ago (edited)

    *

  • Ramo Baskan
    Ramo Baskan 1 month ago

    Şarkı kaldırıldıktan sonra buraya gelenler

  • Harun Görkem
    Harun Görkem 1 month ago

    Ulan amk gerizekalıları bi bırakmadılar adamın peşini. Götü başı açık kızlar yok diye mi bu kadar üstüne gittiniz adamın

  • Yaren yılmaz
    Yaren yılmaz 1 month ago (edited)

    Olum sizin videolarınızın şarkılarınızın felan önüne geçti trendler de 1 numara hatta başka ülkelerde de de 1 numara oldu sırf sizden güzel ve beğenildiği için yediremediniz kıskandınız adam da kaldırdı videoyu ama hala da dinleniyo adam yaptığı şarkının hakkını vere vere yapmış helal olsun be tebrikler reynmene❤️❤️

  • msp Ezgi
    msp Ezgi 1 month ago

    Abi inş 5 miilyon abune olursun AMİN.Şarkıyı süper çekmişsnz!!!!!!!!

  • Ulu Onder Gazi Mustafa Kemal Atatürk

    3 ay sonra Show Haber: Unlu olmak icin sarki yapti!

  • SEVİMLİ HAYVANLAR TV
    SEVİMLİ HAYVANLAR TV 1 month ago (edited)

    DERDİM OLSUN DİYE DIYE ARTIK HERKESİ DERT SAHİBI ETTİK LANN

  • НЕФЕС
    НЕФЕС 1 month ago (edited)

    Azerbaycana Başkentimiz Baküye gelmek fikrin varmi? Lütfen cevapla seni görmek icin bu sorunun cevabı lazım 😞 Lütfen gel Başımız üste yerin var 💕💕💕

  • Turan Boyraz Videoları
    Turan Boyraz Videoları 2 months ago (edited)

    Kamera arkasını izlerken müziğin çalması gülümsetti birden 😊