loading...
loading...

500 Bin TL’lik Modifiye | Dünyada Tek Video - Mp3 indir

Arkadaşlarla paylaş
Eklemek
  • Published on Jun 7, 2019

  • Arkadaşlar merhaba, 500 Bin TL'lik modifiye yapılan Bmw M4 motorlu 228' i çektik. Dünyada tek, çok özel bir araba. Umarım keyifle izlersiniz. İyi seyirler! - Bmw ile ilgili çok özel haberler için : www.dogankabak.com.tr - Abone Olun; https://goo.gl/QUq1Lt Instagram: https://goo.gl/eFKPja Twitter: https://goo.gl/hDMmX5 Facebook: https://goo.gl/UpVYg5 Müzik Epidemic Sound: http://bit.ly/2b3Hv9A #bmw #bmwm4 #bmw228
  • 500 Bin TL’lik Modifiye | Dünyada Tek tags

Yorumlar

  • Doğan Kabak
    Doğan Kabak 2 months ago

    Çok iyi değil mi ya?

  • salvatore w21
    salvatore w21 2 months ago (edited)

    Şöyle mütevazı adamları görünce Cafe önlerinde cam filmli ve warex eksozlu 3.20d lerini parkedip kendilerini BMW Türkiye Distribütörüymüş gibi kasan kalaslara sövesim geliyor.

  • zafer benimpro
    zafer benimpro 2 months ago

    Bu arabanın aynısı bende var tek sıkıntısı halıda gitmiyor

  • Kürşad’ın Çerisi

    Çocuk çok mütevazi ve efendi şımarık değil arabadan kaliteli araba sahibi çocuk..

  • Gti Polo
    Gti Polo 2 months ago

    Paranın doğru insanda olması sevindirdi

  • İsa Şahin
    İsa Şahin 2 months ago

    Abi fiyat vermiyelim hiç diyişi resmen insanların hayallerini kırmayalım incitmeyelim der gibi gerçekten ne güzel adamsın kazasız belasız inşallah güle güle kullan

  • Tolga Sağlam
    Tolga Sağlam 2 months ago (edited)

    Umarım birgün kafede otururken canımızınn sıkılıp 500.000 tl harcayacak günleri görürüz Allah herkese nasip etsin. (Yorum tutmuş buradan etoonly nin amk.)

  • emrah çağlar
    emrah çağlar 2 months ago (edited)

    Düşünsene 500 bin liraya mal ettigin arabani tavan kaput değişik diye satamiyorsun 😅😅. Arkadaş cok efendi biri işi rast gelsin

  • Cem baba
    Cem baba 2 months ago

    Araba sahibinin mütevaziliği, BMW güzelliğinin önüne geçmiş. Allah kaza bela vermesin dostum.

  • MutluOL
    MutluOL 2 months ago

    5:28

  • Murat Can
    Murat Can 2 months ago

    Ve gerçekten arabayı bozmadan tadında bir modikasyon gördüm tebrik ediyorum sahibini çokda mütevazi bir insan Allah daha çok versin.

  • Mehmet Akyel
    Mehmet Akyel 2 months ago (edited)

    100 bin'e bmw alıp Kasım kasım kasılan, hava atanlara örnek olsun abim çok mütevazı maşallah

  • Serdar1986 Öztürk
    Serdar1986 Öztürk 2 months ago

    Araç sahibi arkadaşa helal olsun mütavazi konuşması yeter gram ego yok helal kardeşim👍👍

  • şahin kıran
    şahin kıran 2 months ago

    Arac sahibi sonradan gorme degil mutevazi her ortama.girmis cikmis o yuzden boyle. sonradan gorme olsaydi boyle olmazdı masallah kazasız belasiz

  • Tommy Shelby
    Tommy Shelby 16 hours ago

    Araba şuanda sahibindende ilanda 700 dü sanırım

  • LAST KING
    LAST KING 2 months ago

    YANSINNNNN

  • Kadir kılıç
    Kadir kılıç 2 months ago

    Veeee trend de #13 numaraaaaa adaaaaaam 👏🏻

  • Mustafa Altas
    Mustafa Altas 2 months ago

    Kiminin içkisi alemi kumarı var . Kimininde böyle alışkanlıkları var

  • İdris Maraşlı
    İdris Maraşlı 2 months ago

    Abi Fenerbahçeli Roberto Soldado’ya çok benziyorsun yav 😂

  • Cetin Cetiner
    Cetin Cetiner 2 months ago

    Arabanin sahibi gecekten mutevazi alcak gonullu. Araba desen yer ucagi masallah. Asfalti aglatiyor resmen👏👏😁