loading...
loading...

Uğur intihar mı ediyor? - Kızım 27. Bölüm Video - Mp3 indir

Arkadaşlarla paylaş
Eklemek
  • Published on Apr 12, 2019

  • Kızım Resmi YouTube Kanalına Abone Olmak İçin: https://goo.gl/jPGvS4 Oyuncular: Buğra Gülsoy Leyla Lydia Tuğutlu Beren Gökyıldız Serhat Teoman Tugay Mercan Sinem Ünsal Suna Selen
  • Uğur intihar mı ediyor? - Kızım 27. Bölüm tags

Yorumlar

  • Söz Dizi
    Söz Dizi 1 week ago

    Bi adam bu kadar kolay mı harcanır? Anasına yazık değil mi?

  • Elif Deniz
    Elif Deniz 1 week ago

    Ya naptınız Allah aşkına bu çocuk kendinden önce Demir'i düşünüyor Öykü için neler yapıyor sırf dizi üzesin diye Uğur'u katıl yaptınız

  • Bir Vətən Sevdalısı

    Bence uğuru çok abarttınız.Ya bu arada sevgi ağlarken güzelliğini gördünüz mü oha ağlarken çok güzel oluyor yaaa.

  • Funda Çakır
    Funda Çakır 1 week ago

    Uğura çok üzüldüm be 😕

  • Sebahat İsmailoğlu

    Ugura yazık ya , üzüldüm ve sevgi ağlarken bile çok guzel...

  • rumeysa akbas
    rumeysa akbas 1 week ago

    Ugur olayini kotu yaptilar ya

  • Sevil Quliyeva
    Sevil Quliyeva 1 week ago

    Ben uguru cok severim ne yapsada kalbi güzel

  • -Ecrin Menekşe Deniz-

    Yazık yaa...😢

  • Melike Agaoglu
    Melike Agaoglu 1 week ago

    Bence Uğur atlayıp sakatlanmalıydı ve bunu Demir görmeliydi işte sonra konuşup Demir ona bağırdığına pişman olmalıydı

  • blinkx xJirose
    blinkx xJirose 1 week ago

    Peki ya uğur'un o yapmamasına reğmen, gene de çektiği vicdan azabı? :-(

  • Ruslan Eliyev
    Ruslan Eliyev 2 days ago

    Kizim dizisi cok quzel beyeniyorum oyunculari da iyi seviyorum hepsini🇦🇿🇹🇷❤❤

  • Miral Kechtali
    Miral Kechtali 1 week ago

    Çok yazık 😢

  • Sudes welt
    Sudes welt 1 week ago

    Off uğur ☹😔😕🙁😫

  • Avakin Life Irmak

    Uğur'a yazık yaa

  • Rabia Karsikaya
    Rabia Karsikaya 1 week ago

    Oha artik yani tuş!?%×€×*3%£÷£2*×%÷€÷

  • Камила Курманалыева

    Uğur atlamaaaaaa😔😔😞

  • Su Farajli
    Su Farajli 1 week ago

    Ən sevdiyim personajlardan biridir uğur

  • Melek Çolak
    Melek Çolak 3 days ago

    Abi buradan atlarsan ölmezsinki sakat kalırsın

  • recep kuzgun
    recep kuzgun 1 week ago

    Bende intihar edicek diye geldim. Etseydi ölmezdi zaten demirle barışırlardı 🚴🏻

  • Mulube Miteva
    Mulube Miteva 1 week ago

    Sede buyle güc varmi