loading...
loading...

Yeraltı Dünyasının Efendisi ESCOBAR Hakkında 17 MUHTEŞEM BİLGİ Video - Mp3 indir

Arkadaşlarla paylaş
Eklemek
  • Published on Feb 6, 2019

  • Günde 60 milyon dolar kazanan bir Kolombiyalı Escobar der ki; "Hiç kimse Sabah 8'den Akşam 5'e kadar çalışarak zengin olamaz". 2. KANALIMA ABONE OLMAYI UNUTMAYIN ► https://www.youtube.com/user/ruhicene... Montaj: Sinan Ergin https://www.youtube.com/user/sevideo82 Editör: Ahsen Akıllılar Müzik: Ender Güney https://www.youtube.com/channel/UCHEi...
  • Yeraltı Dünyasının Efendisi ESCOBAR Hakkında 17 MUHTEŞEM BİLGİ tags

Yorumlar

  • Hadi Canım !
    Hadi Canım ! 2 months ago

    adam hayatı gta gibi yaşamış amk

  • Brave Heart
    Brave Heart 2 months ago (edited)

    Sen öldükten sonra eroine un katmaya başladılar sen gibi namuslu tüccarlar kalmadı

  • Abdullah Kosetas
    Abdullah Kosetas 2 months ago

    Adam biraz daha yaşasa amerikada dolar kalmıyacakmış amk :D

  • LUCİAN x
    LUCİAN x 2 months ago

    Sesin değişmiş Ruhi, artık korkutmuyorsun.

  • Eren Yılmaz
    Eren Yılmaz 2 months ago

    En İyi Madde Üreticisi Abuzer Kömürcüdür !

  • Yusuftemel 3434
    Yusuftemel 3434 2 months ago

    Bu hayatta unutulan degil iz bırakan ol

  • Suat Noff
    Suat Noff 2 months ago

    adam ne kadar kötü bir iş yapsada insan hayran bırakıyo ister istemez etkileniyo aq)

  • Bruce Lee
    Bruce Lee 2 months ago (edited)

    Bu Adam Dünyayı Zehirlemiş Ama Kendisi Hayatı Boyunca Ne Sigara , Ne'de Uyuşturucu Kullanmıştır .

  • Boğaç Meto
    Boğaç Meto 2 months ago

    Kötü adamlar kurallara göre oynamazlar. Onları kötü yapan budur. Belki de kazanmalarını sağlayan da budur. (Narcos)

  • Suat Noff
    Suat Noff 2 months ago

    Adam tam bi şerefsiz ama istemsizce saygı duydum😂

  • hakkı hakyemez
    hakkı hakyemez 2 months ago

    Yorumların %50 kızın sesini sevmedim,kız seslendirmesin falan.Bence harika seslendiriyor dil kurallarına uyumu süper.İlerde videolarda kendisinide görürüz umarım.Ruhi çenetin kız kardeşi diye demiyorum.Devam etmeli

  • Kaan Yildiz
    Kaan Yildiz 2 months ago

    Bari kanalın adını Sümeyra Çenet Videoları yap. Sen de rahatla biz de rahatlıyalım

  • Berke Yeşil
    Berke Yeşil 2 months ago

    Escobar adamdır kolombiya hükümetide aptaldır.

  • Gundi
    Gundi 2 months ago

    Kolombiyalı Escobar der ki; "Hiç kimse Sabah 8'den Akşam 5'e kadar çalışarak zengin olamaz".

  • Queykubat
    Queykubat 2 months ago

    Bence kanalın adı Sümeyra Çenet olmalı

  • Pirana
    Pirana 2 months ago

    Rivayete göre rahmetli Adıyaman’dan piposu için özel ot getirtmiş.. Az önce fena sallayan tayfaya diss attım gençler 😉

  • Sekhadu
    Sekhadu 2 months ago

    Pablo Escobar diyince aklıma futbolcu geliyo aq

  • Ruhi Çenet Videoları 2

    Kimlerin biyografi videosunu izlemek isterdiniz?

  • Berk Kızık
    Berk Kızık 2 months ago (edited)

    Escobar yerine escobari oynayan adamin fotoğrafını koymaniz... 00.16

  • Arteon Tarchin
    Arteon Tarchin 2 months ago

    Halka devletten daha fazla yardim eden bir uyusturucu kacakcisi. vay be.